MULDER PEUGEOT BEHAALT 2E PLAATS KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK

In 2017 heeft Mulder Peugeot de op één na hoogste score behaald op het gebied van klantentevredenheid binnen het Peugeot dealernetwerk. Mulder heeft meerdere Peugeotvestigingen in de regio Drechtsteden en Alblasserwaard en deze bevinden zich in Alblasserdam, Dordrecht en Sliedrecht.

Namens Peugeot Nederland kwam Rick Hermanns, algemeen directeur, speciaal langs om de award in het bijzijn van het enthousiaste team van de Flagship Store in Dordrecht uit te reiken. Hij bedankte en feliciteerde iedereen persoonlijk met het behalen van dit geweldige resultaat. Rick Hermanns: ‘’Klanttevredenheid staat bij Peugeot zeer hoog op de agenda en wij zijn als merk zeer content met een dealer als Mulder die met haar team in staat is om zo’n uitmuntende prestatie neer te zetten. Dit alles teneinde een optimale klantbeleving te genereren’’.

Het team reageerde zeer uitbundig op het hoge bezoek van en de uitreiking door Rick Hermanns. Zij bedanken alle klanten voor hun uitgesproken waardering. En zij zijn ongelooflijk trots op het behalen van dit prachtige resultaat.

Tijmen Griffioen, algemeen directeur van Mulder benadrukt het belang van het behaalde resultaat “wij zijn zeer trots op deze fantastische waardering van onze klanten, er bestaat geen mooiere beloning voor onze medewerkers en organisatie.’’

Belang van de kwaliteit van de dealerorganisatie

‘’Het klanttevredenheidsonderzoek geeft inzicht in de wijze waarop klanten de service en dienstverlening beoordelen en ervaren. Dit geeft ons de mogelijkheid om ons continu te verbeteren en processen verder te optimaliseren.’’, aldus Charles van der Geest, directeur aftersales van Mulder.

Tijmen vertelt: “De ervaring die wij hebben opgedaan leert dat de kwaliteit van onze organisatie voor klanten een doorslaggevende factor blijft om voor Mulder te kiezen en bij ons terug te keren. Dit is terug te zien in de loyaliteit en tevredenheid van het merendeel van onze klanten.”

Dagelijks meten van klanttevredenheid

PSA, het moederconcern van Peugeot Nederland, voert gedurende het gehele jaar klanttevredenheidsonderzoeken uit onder de klanten van haar dealernetwerk. Op deze wijze onderzoekt de fabrikant dagelijks de tevredenheid en loyaliteit van de klanten. Klanten kunnen de door hen bezochte dealer op diverse punten beoordelen met een rapportcijfer van 1 tot 10, uiteraard zijn de vragen afgestemd op de reden van het bezoek.

Wij bedanken onze klanten voor hun uitgesproken waardering en zijn onwijs trots op het behalen van dit fantastische, gezamenlijke resultaat!

MULDER BEHAALT TWEEDE PLAATS KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK