Elektrisch rijden én opladen?

Mulder houdt je in samenwerking met Mobilitics mobiel.

Het aanbod producten en diensten van Mulder sluit altijd nauw aan op de klantbehoefte, ook op die van elektrische en hybride rijders. In samenwerking met Mobilitics biedt Mulder daarom de mogelijkheid aan om ook laadpalen te kopen. Beschikt u nog niet over een elektrische auto, maar wilt u wel graag elektrisch gaan rijden? Mulder Peugeot biedt diverse elektrische modellen aan. Bekijk hier het elektrische aanbod van Peugeot.

Voorzien in elke behoefte van elektrisch rijden

Doordat wij verschillende type laadpalen aanbieden is er altijd een oplossing voor uw situatie. Zo kunnen wij u voorzien van laadoplossingen thuis, op het werk of op openbare parkeerplaatsen. Wilt u graag weten welke laadpaal het beste bij u en uw auto past? Bekijk dat dan in onze configurator, waar u ook gelijk ontdekt wat belangrijke aandachtspunten zijn bij het kiezen van een laadpaal. Doordat wij de klant graag van A-Z willen ontzorgen, bieden wij elektrische auto’s, kunt u laadpalen huren of kopen én kunnen wij deze ook nog voor u installeren. Wilt u graag advies op maat? Onze specialisten staan u graag te woord.

Mulder & Mobilitics

Bij Mulder hebben we een uiteenlopend aanbod aan elektrische auto’s, maar om u volledig te ontzorgen bieden wij nu alles aan wat komt kijken bij elektrisch rijden in samenwerking met Mobilitics. Mulder en Mobilitics zijn beiden onderdeel van de Amega groep en daarom ontvangt u na het voltooien van de configurator ook van hen een persoonlijk aanbod en kunt u bij Mobilitics ook direct een laadpakket afsluiten. Door onze specialiteiten te combineren kunnen wij u een totaaloplossing voor de laadpaalpropositie aanbieden.

Over Mobilitics

Mobilitics is een beheer- en adviesorganisatie op het gebied van mobiliteit. Ons doel is om bedrijven flexibiliteit op het gebied van mobiliteit te bieden zonder dat zij het overzicht verliezen. Dit doen wij door middel van onze Mobiliticspas, de daaraan verbonden software en onze wagenparkbeheer software. Zo bieden wij alle bedrijven een passende oplossing, van ZZP’ers tot aan grote corporate organisaties.

Waarom kiezen voor onze laadpalen?

Ruime keuze uit verschillende betaalbare (snel)laadstations.

 U krijgt er een gratis laadpas bij die geschikt is voor meer dan 100.000 laadpunten in Nederland en Europa

 Installatie vindt plaats door een professionele gecertificeerde installateur

 Uw thuisverbruik wordt verrekend met uw werkgever of uw eigen zaak

HyperFocal: 0

Laadtarieven

Flex Laden

Bij de laadvorm ‘Flex Laden’ betaalt u enkel voor gebruik. Zo heeft u geen vaste maandelijkse kosten, maar betaalt u per laadsessie. Het starttarief per laadsessie bedraagt € 0,50. Kortom, u kiest voor maximale flexibiliteit.

Prijs per maand€ 0
Starttarief€ 0,50 per laadsessie
(AC) normaalladen€ 0,30 per kWh
(DC) snelladen€ 0,55 per kWh
IONITYAfhankelijk van laadexploitant
BuitenlandAfhankelijk van laadexploitant

Zeker Laden

Wilt u onbeperkt laden voor een vast bedrag per maand? Kies dan voor de laadvorm ‘Zeker Laden’. Voor slechts € 4,95 per maand kunt u verder kosteloos ongelimiteerd laden waar en wanneer dat nodig is.

Prijs per maand€ 4,95
Starttarief€ 0
(AC) normaalladenAfhankelijk van laadexploitant
(DC) snelladenAfhankelijk van laadexploitant
IONITYAfhankelijk van laadexploitant
BuitenlandAfhankelijk van laadexploitant

Data abonnement

Rijdt uw elektrische auto zakelijk? Dan zorgen wij er voor dat de kosten van het thuis opladen verrekenend worden met uw werkgever of met uw eigen onderneming. Zo krijgt u volledige inzichtelijkheid in al uw dataverbruik.

Data          €5,95 per maand

Onderhoudsabonnement

Om ervoor te zorgen dat alle laadpalen goed blijven werken, moeten ze goed onderhouden worden. Daarvoor bieden wij een onderhoudsabonnement aan. Hierin zit alles om de laadpalen in topconditie te houden: onderhoud, reparatie en de voorrijkosten voor de monteur.

Onderhoud          €4,95 per maand

Tips voor het samenstellen van uw laadpaal

Het is belangrijk dat u de Mobilitics configurator zo compleet mogelijk invult. Op deze manier kunnen wij de installatie voor het laadpunt het beste voorbereiden en een op maat gemaakt offerte toesturen.

Tip 1: Weet u niet welke capaciteit uw elektriciteitsaansluiting heeft? Raadpleeg dan uw netbeheerder.
Tip 2: Zorg dat op de foto van de meterkast alle schakelaars vrij zichtbaar zijn en dat we ook kunnen zien of er ruimte is om eventueel extra groepen te plaatsen.
Tip 3: Maak zoveel mogelijk foto’s van de route vanuit de meterkast naar de gewenste locatie van het laadstation, of film de route.

Indien u onze hulp nodig heeft, dan kunt u ons bereiken op werkdagen van 8.00 – 18.00 uur via 088-3749749.

Installatie laadstation

Nadat wij akkoord van u hebben ontvangen nemen wij altijd binnen twee dagen contact met u op. Hierbij zullen wij u informeren over wat u mag verwachten en wanneer het laadstation geïnstalleerd zal worden. Uiteraard kunnen wij hier afspraken maken die voor u het meest geschikt zijn.

Het standaardpakket voor de installatie van het laadstation bevat:

  • Eve Single Pro-line 11kW installatie aan de wand
  • Uitbreiding meterkast voor extra groep
  • Tot 7 meter kabel
  • Tot 1 meter graafwerk
  • 1 muurdoorboring
  • Werkzaamheden
  • Voorrijkosten

Mobilitics laadpaal

Wilt u wanneer u onderweg bent in Nederland en Europa bij meer dan 100.000 laadpunten kunnen laden? De Mobilitics laadpas maakt dat mogelijk. Wanneer u kiest voor een laadstation ontvangt u daar altijd een gratis laadpas bij. Op deze manier blijft u altijd mobiel doordat laden altijd en overal mogelijk is! Het enige dat u betaalt is het starttarief per laadsessie. Verwacht u vaker dan 12 keer per maand te laden? Dan is de laadpas met ons voordelige abonnement voor u de juiste keuze.

Onze type laadpalen

Wij bieden twee Alfen laadstations aan: de Eve Single Pro-line en Eve Double Pro-line. Deze slimme oplaadpunten van 3,7-22kW zijn geschikt voor thuis, het werk en openbare ruimten. Ze zijn ontworpen om maximale oplaadsnelheden te bieden terwijl de lokale netaansluiting gewaarborgd blijft, en kunnen allemaal op elk willekeurig OCPP-managementsysteem worden aangesloten. De betrouwbare en veilige laders kunnen ook worden geïntegreerd met hernieuwbare energiebronnen en bijpassende slimme producten. Daarnaast kunnen ze bovendien reageren op flexibele energietarieven. Hun hoogontwikkelde technologieplatform heeft zichzelf bewezen met een ontwikkelingscyclus van meer dan 10 jaar.

Eve Single Pro-line

Een compact, enkel oplaadcontact met geavanceerde slimme functie voor zakelijk en huiselijk gebruik

Met een compact ontwerp zonder afbreuk te doen aan de slimme functies van Alfen is de Eve Single Pro-line geschikt voor zakelijk en huiselijk gebruik en kan aan de muur of een paal worden gemonteerd. De gebruiksinterface is voorzien van een kleurenscherm met de mogelijkheid een logo te uploaden. Een geïntegreerde RFID-lezer ondersteunt gebruikersidentificatie en een MID-meter maakt financiële afwikkeling mogelijk. Internetverbinding via GPRS/ethernet met gegevens beschikbaar via vrij gekozen managementsystemen van derden.

 Zeer kleine moderne behuizing
 Laadvermogen 3,7kW tot en met 22kW
 Stopcontact of vaste kabel van 5 of 8 meter
 Vaste kabel type 1 of 2 (type 2 stekkerhouder geïntegreerd)
 Montage aan de wand of losstaand met optionele montagepaal
 Dynamisch loadbalancen mogelijk door samenwerking met slimme meter
 Full colour 3,5″ kleurendisplay
 Inclusief RFID-kaartlezer
 Display configureerbaar in verschillende talen
 Standaard energiemeter voor het verrekenen van stroom
 Aanmelden met laadpas
 Plug & Charge
 Nederlands topmerk met Europese A-kwaliteit: een solide en hoogwaardig product

Eve Double Pro-line

Een dubbel oplaadcontact met geavanceerde slimme functie voor omgevingen met een hoger volume

De Eve Double Pro-line is Alfen’s vlaggenschip voor slimme oplossingen voor de semi-openbare ruimten, zoals bedrijven en supermarkten. De robuuste behuizing is ontworpen voor intensief gebruik en regelmatige wissels van gebruikers en kan aan een muur of paal worden gemonteerd. Hij bevat twee oplaadcontacten die beide zijn voorzien van optionele load balancing. De gebruiksinterface is voorzien van een kleurenscherm met de mogelijkheid een logo te uploaden. Een geïntegreerde RFID-lezer ondersteunt gebruikersidentificatie en een MID-meter maakt financiële afwikkeling mogelijk. Internetverbinding via GPRS/ethernet met gegevens beschikbaar via vrij gekozen managementsystemen van derden.

 Laadvermogen 3,7kW tot en met 22kW
 Twee stopcontacten
 Montage aan de wand zonder extra wandbeugel of losstaand met optionele montagepaal
 Standaard energiemeter voor het verrekenen van stroom
 Vier duidelijke LED-iconen voor de laadstatus
 Display configureerbaar in meerdere talen
 Aanmelden met laadpas
 Plug & Charge
 Voldoet aan alle relevante normen en heeft aardlekschakelaars die beschermen tegen lekstromen
 DC detectie
 Nederlands topmerk met Europese A-kwaliteit: een solide en hoogwaardig product
 Eenvoudig te configureren

Veelgestelde vragen

Voor welk laadpakket moet ik kiezen?

Bij de laadvorm ‘Flex Laden’ betaalt u enkel voor gebruik. Zo heeft u geen vaste maandelijkse kosten, maar betaalt u per laadsessie. Het starttarief per laadsessie bedraagt € 0,50. Kortom, u kiest voor maximale flexibiliteit. Wij adviseren dit laadpakket wanneer u uw elektrische auto meestal thuis zal opladen.

Wilt u onbeperkt laden voor een vast bedrag per maand? Kies dan voor de laadvorm ‘Zeker Laden’. Voor slechts € 4,95 per maand kunt u verder kosteloos ongelimiteerd laden waar en wanneer dat nodig is. Wij adviseren dit laadpakket wanneer u verwacht veel onderweg te zullen opladen of als u op werk oplaadt.

Heeft u hulp nodig bij het kiezen van een laadpakket? Bel dan gerust met onze klantenservice via 088-3749749.

Ik heb mijn laadpas ontvangen, maar deze werkt niet. Hoe kan dit?

Als uw laadpas niet werkt bij een laadpunt dan kunnen er meerdere oorzaken zijn:

  • Het laadstation leest de laadpas niet goed. Probeer op verschillende manieren de laadpas voor de aangegeven plek van het laadstation te houden.
  • Het laadstation accepteert de laadpas niet. Even geduld, het kan 10 seconden en soms iets langer duren. Het helpt niet om de laadpas vaker achter elkaar tegen het laadstation te houden.
  • De laadpas is geaccepteerd, maar het laadstation begint niet met laden. Controleer of de stekkers aan beide kanten goed aan de connectoren zijn aangesloten. Druk voor de zekerheid de stekkers nog extra goed aan.
  • Het lampje van het laadstation kleurt rood. In dat geval heeft het laadstation een storing.
  • De laadpaal is niet geregistreerd als openbare laadpaal. Dit kunt u controleren op de website www.oplaadpalen.nl.
  • De stekker waarmee u probeert te laden, is defect. Wellicht kunt u een andere stekker uitproberen.
  •  De laadpas is nog niet geactiveerd.

In alle gevallen kunt u het beste eerst het telefoonnummer dat op het laadpunt staat bellen. Komt u er niet uit? Neem dan contact op met onze laadpaal klantenservice. U kunt bellen met 088-3749749.

Hoe kan ik met mijn laadpas elektrisch laden bij Fastned?

Bij Fastned laadpunten laadt u uw auto op zoals u gewend bent. U kunt ook de Fastned App downloaden. Koppel uw laadpas aan het account door uw NL-pasnummer in te voeren. Deze staat op uw laadpas of laadsleutelhanger.

Waar zie ik een overzicht van alle laadpunten?

Op www.oplaadpunten.nl ziet u snel waar alle oplaadpunten staan in Nederland en in tal van andere landen.

Kan ik elektrisch laden in het buitenland?

Met de Mobilitics laadpal kunt u in Nederland en Europa bij ruim 100.000 oplaadpunten uw auto opladen. Op www.oplaadpunten.nl ziet u snel waar de oplaadpunten staan.

Hoe zie ik op mijn overzicht welk tarief ik betaal bij een oplaadpunt?

In uw online overzicht ziet u wat u per oplaadsessie betaald heeft. Dit is een totaal bedrag. Dit bedrag bestaat uit:

  • starttarief
  • het kWh-tarief dat de provider berekent x het aantal kWh dat u geladen heeft
  • in sommige gevallen betaalt u ook een bedrag voor de tijd die u aan het laadstation staat

Het tarief per oplaadprovider kan sterk variëren. Wij berekenen dit tarief 1 op 1 aan u door. Dit geldt ook voor laadsessies in het buitenland.

Hoe vraag ik een nieuwe pas aan?

Neem contact op met onze klantenservice. U kunt op werkdagen tussen 9.00 uur en 18.00 uur bellen met 088-3749749.

Ik ben mijn pas kwijt. Hoe blokkeer ik mijn pas?

Bel zo snel mogelijk naar onze klantenservice om te melden dat uw pas verloren of gestolen is. Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar tussen 9.00 uur en 18.00 uur via 088-3749749.

Hoe verloopt de installatie van het laadstation?

Zodra wij akkoord van u hebben, nemen we binnen twee dagen contact met u op. Er wordt dan met u afgesproken wanneer u de laadoplossing kunt verwachten en wanneer de installatie plaats zal vinden. Deze twee afspraken zullen plaatsvinden op de door u gewenste dagen.

Voor de installatie van het laadstation bieden we een standaardpakket aan, deze bevat de volgende onderdelen:

  • Eve Single Pro-line 11kW installatie aan de wand
  • Uitbreiding meterkast voor extra groep
  • Tot 7 meter kabel
  • Tot 1 meter graafwerk
  • 1 muurdoorboring
  • Werkzaamheden
  • Voorrijkosten

Wat kost een extra laadpaal of laadsleutelhanger?

Voor elke extra laadpas en/of laadsleutelhanger brengen we éénmalig € 3 in rekening.

Kan ik een onderhoudsservice afsluiten?

Met het onderhoudsabonnement helpen we u, naast onze gratis 24/7 storingsdienst, graag op locatie indien er technische storingen plaatsvinden. Zo bent u altijd verzekerd van en goede laadoplossing. De prijs voor het onderhoudsabonnement is afhankelijk van de laadoplossing en vindt u terug in de uiteindelijke offerte.

Indien u een onderhoudsabonnement wenst af te sluiten dan kunt u dit aangeven in de configurator.

Uit welk type laadpalen kan ik kiezen?

Wij bieden twee Alfen laadstations aan: de Eve Single Pro-line en Eve Double Pro-line. Deze slimme oplaadpunten van 3,7-22kW zijn geschikt voor thuis, het werk en openbare ruimten.

Ze zijn ontworpen om maximale oplaadsnelheden te bieden terwijl de lokale netaansluiting gewaarborgd blijft, en kunnen allemaal op elk willekeurig OCPP-managementsysteem worden aangesloten. De betrouwbare en veilige laders kunnen ook worden geïntegreerd met hernieuwbare energiebronnen en bijpassende slimme producten. Daarnaast kunnen ze bovendien reageren op flexibele energietarieven. Hun hoogontwikkelde technologieplatform heeft zichzelf bewezen met een ontwikkelingscyclus van meer dan 10 jaar.

Eve Single Pro-line
Een compact, enkel oplaadcontact met geavanceerde slimme functie voor zakelijk en huiselijk gebruik.

Eve Double Pro-line
Een dubbel oplaadcontact met geavanceerde slimme functie voor omgevingen met een hoger volume.

Waar kan de laadpaal aan gemonteerd worden?

U kunt kiezen voor twee type montages:

  1. Op een montagepaal
  2. Aan de wand

Voor een montage aan een paal wordt een kleine meerprijs gerekend.

Wat is het laadvermogen van de Alfen laadpalen?

Wij bieden twee Alfen laadstations aan: de Eve Single Pro-line en Eve Double Pro-line. Deze slimme oplaadpunten van 3,7-22kW zijn geschikt voor thuis, het werk en openbare ruimten. Ze zijn ontworpen om maximale oplaadsnelheden te bieden terwijl de lokale netaansluiting gewaarborgd blijft, en kunnen allemaal op elk willekeurig OCPP-managementsysteem worden aangesloten.

Welke laadpaal moet ik kiezen?

Wij bieden twee Alfen laadstations aan: de Eve Single Pro-line en Eve Double Pro-line. Deze slimme oplaadpunten van 3,7-22kW zijn geschikt voor thuis, het werk en openbare ruimten.

Eve Single Pro-line
Een compact, enkel oplaadcontact met geavanceerde slimme functie voor zakelijk en huiselijk gebruik.

Eve Double Pro-line
Een dubbel oplaadcontact met geavanceerde slimme functie voor omgevingen met een hoger volume.

Indien u één elektrische auto bezit, volstaat de Eve Single Pro Line. Wanneer u thuis of op werk meerdere elektrische auto’s tegelijk wenst op te laden dan kunt u beter kiezen voor de Eve Double Pro Line.